sune är sjuk.....

jo det är sant och jag vet alla ni som är förälskad i den kaninen lider just nu,,,, ja me faktiskt... jag avaktar och hoppas på det bästa.....

TARJA?? tack för awarden..... ska försöka mig på detta nu då;)

awesome girl award Pictures, Images and Photos


Tio saker om mig.....

1; Jag biter på naglarna... hmm men jag försöker ärligt sluta, har inte bitit på snart 2 veckor...
2; Jag har en kort stubin och kan vara en riktig bitch som tänder till, mitt tålamod är som sagt inte så bra. Jag lägger mig i, och jag säger vad jag tycker....
3; Jag älskar choklad... kanske ingen nyhet men jag tror jag har problem med det hahaha
4; Jag älskar att skriva noveller, min längsta är på nästan 250 sidor..... erik säger jag har problem...
5; pedant, men bara med vissa saker, särkilt på jobbet. Ordning och raka direktiv...(gäller inte hemma)
6; Jag är ett tranformers fan, en riktig nörd... jag har en av filmerna pluss BÅDA soundtracken. SKA inskaffa 2an.
7; Obotligt kär i Alexander skarsgårds karaktär i True blood.. eric Northman är HET!! mums
8; jag är inte bra på att berömma mig själv, och jag tycker jag är tjock!!
9; Jag har alltid hatat dressyr, såå därför är jag gätte dålig på det. LOVAR!! såå alla de där orden och allting som hör till förstår jag inget av, är också ganska dålig på hästens delar.
10; en sak jag upptäckt på senaste tiden, jag rör ihop tusen, och hundratusental.. jag får inte ihop nollorna, antagligen är jag dyslektiker eller bara dummer i höövet... haha men det är sant...

såå här har ni 10 sanningar om mig,,,,,,


Kommentarer
Anonym säger:

Har sune fått svininfluensan??? Vad är det med lilla cp-sune??? Nu blev jag lite orolig... kommer han överleva?

Vi har transformers 2:an om du vill ha den. Det är bara att texten är inte proffisionellt översatt... men annars är den helt ok!

Stor vet jag inte om jag är... lite lagom. Och du är inte tjock Anneli... du kommer ju i mina kläder som jag har gett dig!

2009-12-01 | 21:20:34
Nathalie säger:

Haha - det mesta stammer ju overens med mig med! Forutom det dar med transformers, och naglarna...och siffrorna - men annars sa! Och vada - vi ar ju skrivande, chokladdyrkande skarsgardswannabies tillsammans!!!

Puss pa dig!

2009-12-01 | 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback