snowman.....

ja man känner sig lite som det, det är typ 15 minus här... såå brrrrrr men jag tycker det är okey, äntligen en riktig vinter för sjutton vad det regnat så jag är nöjd, det knarrar gött under skorna när man är ute, dock ska jag hålla mig inne för jag e förkyld och nyser och snorar... suck men jag förtår inte varför för jag har gämt mycket kläder på mig....

men jga antar att de är min tur för jag tror jag klarat mig hela året utan att bli så här förkyld...
såå detta är min lott, så det blir att äta apelsin, och dricka apelsin dricka...
det hjälper ju inte att det är kallt i huset.... suck

jaha annars ska jag tippa idag, och imorgon ska jag åka till skene....
ska vinna de där 36 miljonerna på v75. det ska bli trevligt. tänkte bakat men de e så dumt nu när man e förkyld. ska se hur jag mår imorgon... suck

jaha, lyssnar på julmusik coh erik är i garaget, som vanligt alltså;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback