saknar dig med

när julen stundar så tänker man på sina nära och kära. iår är det annolunda för två av mina närmaste är inte med mig. Farfar(älskade farfar) är inte kvar, och nathalie!? men du kommer i februari........

såå jag får fira ytterligare en jul då.....;)

idag har jag gjort en del faktiskt men ingen gran är inne ÄN! började morgonen med hästarna kl 8, lite mildare idag(9-) så dom fick komma ut lite tidigare....

sedan vid halv tolv lastade jag in spånbalar med patrik och jeanette. så det blev äntligen gjort.... skönt.
sedan så har jag bakat lite snickers och sedan vart i svenljunga hos tarja och philippa. fikade lite och bytte julklappar. mysigt så....
såå har jag tippat... detta blir nog sista innan nyår... hmm det måste ju gå runt ochså....

har vart dålig att besöka farfars grav de senaste så jag sak dit imorgon, ska även till borås om inte vägarna snöat igen, det snöar och snöar... vilket är UNDERBART!!!!

såå god natt i snöovädret;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback