RUBRIK....

jaha tänkte uppdatera med kort...... såå varsegoa

en liten julsak som jag gjorde häromdagen.... ganska nice blev de...

gjorde även en liten sak till farfars grav, det blev fint på graven... den är så tom nu när blommorna försvann....

dåliga bilder blev det på grund av telefonkvalitet... men det var super mysigt..

lite musikal med ett underbart budskap.... att ingen är bättre än den andra och att alla är ganska lika...

jeanatte har fått i sig för mycket kaffe, men det var roligt hon var där....

hmmm....

jag och lina, nisse är med på ett hörn;)

sååå va det gjort.... haha ska börja med frukost nu tänkte jag, och invänta lilla nathalie???


Kommentarer
Nathalie säger:

Huh? Missade jag nagot eller har du en annan Nathalie i ditt liv...?!!!

2009-12-17 | 09:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback