onsdag...

jaha så har onsdagen passerat, och detta har hunnits med...
- gekås;) ja och gissa att de var lite folk, och nej ja e inte ironisk... jag har inhandlat alla paket utom två, och dom ska erik ta på fredag... skönt.....
jag och debbsan har gjort gekås osäkert och det var skit sköjj, fikc inhandlat en massa och spräckte inte budgeten så en ganska skön dag...
men så mycket man vill ha, speciellt på BOKOLLE;)
men jag får se som sagt, är läsar sugen igen. (vem vill inte köra näsan i en bra bok??)

jaha sedan så har jag vart hemma lite coh tänt, det blåser och SNÖAR;) jippieeeee
såå imorgon kan man kanske åka pulka`?? hmmm
jaha men jag jobbar imorgon så det blir nog mindre med det...
jaha

nu ska jag läsa lite och sedan antagligen laga lite mat;)

pussss

Kommentarer
tarja säger:

Jag lyssnar just nu på näst sista boken i Camilla Läckbergs serie och fjällbacka... den serien har vart riktigt bra!!! Den rekomenderar jag varmt!

2009-12-16 | 19:38:14
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback