ny mus,,,,

ja det fick jag av erik i julklapp så jag testkör den nu, en trådlös väldigt fin.... dock blev pilen lite välan snabb, ska se om det går att ändra... men shitt vilken skillnad det blev ändå, och dessutom INGEN sladd... har det tillräkligt ska ja säga....

jaha hämtade anders i kullarberg inatt, åkte hemifrån halv två och var nere dryga 20 över två. om jag hade kört lagligt hela vägen så hade jag vart nere på en tre kvart, men nu höll jag 60 hela tiden.. och se vad jag tjänade på det. hela fem min. så tänk er för alla där ute få inte bryt på dom som kör försikigt, det handlar bara om minuter och dessutom en hel bil....

att åka bil för mig handlar inte om att komma FORT fram till punkt B, utan att tryggt komma fram till punkt B.... så okey då är jag väll en mes då, men ni kommer fram tillslut ändå och då har det vart lugn och säker körning... så de så!

IMORGON är det paketrace och singstar kväll hos kusinerna, det ska bli super roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback