my heart is taking over.....

jaa vad ska man säga, det är lite för kallt för min smak men det är ju snö så det kompenserar det mesta, jag önskar bara att det kunde bli lite mindre minus, typ fem sex är lagom för då ligger snön kvar;)

min näsa rinner, erik ringde innan och kollade upp mig. han hade varit orolig inatt för jag vaknat typ fyrtio gånger av andnöd. blir så när näsan är tät. haha såå jag får nog sova sittande ikväll och natt.
jaha, funderar lite på rim men har kommit fram till att jag inte är nån rimmare, det liksom blir knäppt och jag fr mig ett gott skratt imellanåt dock.

har slagit in lite paket idag, vill ha in min gran nu så jag kan lägga under våra paket;) erik har det största<3
storleken spelar ingen roll säger dom, haha

jaha har bestämt mig nu att mina spar pengar ska gå till en ny sadel. sitället för en tv. skulle gärna haft båda men just nu är emblas rygg viktigast.... sååå tvn får vänta... kasnke man får tillbaka utav skatten? eller inte.... suck
jaha, har ätit rester idag sen igår. såå det blr jansson och svamppmelett för min del med prinskorv och köttbullar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback