Just hold my hand and never let me go

jaha, söndag coh lucia.....

ja du, det blev ju bakat lussekatter igår så jag har tryck i mig två idag pluss några goda polkaknäck;) sött men mums...

lyssnar på vinnar låten.... kan den utantill, men calle gjorde den bättre, kommer inte ifrån det...

jaha idag står följande på listan...

:städning hos kaninerna

: hämta ut min vins på travet;) de ni. har inte tippat på säkert 10 år, men med lite hjälp(eller mer) av min syster så satte vi 7 av 7 rätt.... de ni;) såå jag är hela 305 kr rikare, men kupongen kostade 50 så 250;)

: göra mer julkort........

ja så detta är det, som måste göras;) kaninerna är viktigast;)

pusssss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha grattis till storvinsten!

2009-12-13 | 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback