julradio.se

ja där har ni kanalen som BARA sänder julmusik... hehe fick ett tips innan, det är väldigt blandad musik men mycket fint med....

jaha snart ska mamma komm och hämmta mig, vi ska ned och titta på gardiner till nya fin rummet så det blir färdigt nån gång, får se om jag sätter mig att sy dirket eller om jag ska hem till hästen, embla har ju börjat hosta igen.... jippie.... suck men som sagt denna gången får det f.a.n inte bli vetrinär, jag slängde ut hur mycket pengar som hellst denna lönen, och på denna lönen ska man handla julklappar och mat osv....

hursom så köpte jag julskinka , köttbullar och prinskorv igår, det är dte dyraste på bordet tror jag, skönt att ta det nu. annars råkar jag ut för en heffaklump iår igen... de små skinkorna försvinner först nämligen, så det blir typ fem kilos kvar.... alldeles för mycket för mig coh erik. vi må tycka om mat men fasiken 5 kilo kött? njaaaaaa

jaha denna veckan blir det lucia, alltså nästa då. helgen är ju kvar. kan ju inte ta allting i förväg... jobbar hela veckan som det ser ut och på torsdan händer de möe... patrik fyller år och Klara ska ha lucia fest. jag funderar på båda? går det? kasnke kalaset för patrik är på helgen.... snälla?

jaha, jag vill höra lite mer julmusik nu.... såå jag hörs sedan;)

Kommentarer
Nathalie säger:

En radiokanal helt dedikerad till julmusik??! Later ju helt fantastiskt! Sjalv har jag ju ingen julmusik alls vilket kanns lite kasst - fast och andra sidan kanns det inte sa juligt heller sa det gor inget... Far ju hora lite nar man ar inne i affarerna det far val racka antar jag...

2009-12-06 | 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback