julkort;)

ja varje år ökar dom, om kommer i alla former och färger och för varje år blir de roligare att se dom...
JULKORTEN:..... är färdiga med 9 av 12 kort..... hehe förra året skcikade jag fem eller 6? hursom så blir dom lite roligare iår....

jaha, idag har jag vart ledig(arbetsfri) och jag sov till halv 9... skönt men jag hade kunnat sova längre... började mrgonen med frukost med syrran iallafall, det var trevligt. kollade på två filmer... den ena var ne kass krokodil film och den andra var A Cinderella story.... pretty good.... för att ha sett den fyra gånger... faktiskt en av de bättre filmerna i min hylla, en riktig Chick flick som rokko skulle sagt....

ja julstöket ökar ju, något jag dock inte väntat var att få återse två tomtar som farfar fått av mig för två årsedan. det kändes avigt att ärva tillbaka dom liksom.. men jag får se dom som ett minne av farfar. det är ju så.....
ska åka förbi graven imorgon, ljuset borde ha slocknat nu så det ska i ett nytt, har som mål att se till att det lyser gämt... iallafall nu i dessa tider.... det räcker med att vädret är dystert INTE allting annat.... ett ljus lyser upp det mesta...

jaja, jag lovar att uppdatera bättre i fortsättningen,,,, imrogon blir det jobb och sedan HORSE CLINIC på hööks.... de ni

Kommentarer
tarja säger:

Vad duktig du är som gör alla julkorten själv... Philippa bestämde att i år skulle vi köpa julkorten. Hon ville inte vara julmotiv i år...

2009-12-04 | 14:52:04
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
tarja säger:

Men jag det är nog en sådan jag har...

2009-12-05 | 10:38:29
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback