jaha snöö. och så mycket mer

ja här hemma tisslas och tasslas det i hörnen, nu inför julen så är det mycket som ska göras, jag känner ingen större panik med nått. erik slår in min present i köket, jag ska hämta eriks imorgon eller på söndag. antagligen söndag för då är han inte hemma;)
 jag och jeanette åkte bobb idag, haha hon var blå slagen bokstavligen , ahha hon kan kallas bulan ett tag för det ser ut som hon har dubbla rövar eller en tredje skinka kasnke. hahah

jaha det har inte snöat idag men det är kallt och dessutom så är det vitt och skönt ute. jag är små förkyld som vanligt....

har vart hos doktorn idag med, för min mage. jag kunde ärligt inte inte säga vad dom trodde att det var för jag kunde inte höra vad han sa. men han pratade om inflamation i tarmarna....? hmm så jag ska undvika fet mat coh mejeriprodukter i två veckor. JAAA tack så mycket tänkte jag och tänkte på julbordet.... suck
såå det lär lätt inte bli nån diet på julafton för min del.... maten är ju super god och fet;)

haha jaja, såå det är väll allt, haha har hittat en rolig julåt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback