jaha? andra advent?

ibland är det skrämmande vad tiden går? jag vet inte om man ska bara stoppa den lite eller låta den gå? jag kan inte fatta att året är slut snart, och 10 börjar.... haha

jaha fick hämtat gardiner igår och även sytt till ett fönster, jag och mamma var inte riktigt överense, men men
det fasn sjuk mycket fina julgardiner.... fasiken att jag har så dåligt med pengar annars hade jag kommit med med för mycket sånt.. hittade så fina hit in till tv rummet....

jaja, söndag idag och det länns ganska skönt, ja menar att helgen inte vart så snabb som den brukar utan att man faktiskt är med på att det är söndag.....

cp sune mår lite bättre men han är inte bra, jag avaktar för att han inte mår dåligt, han äter och dricker och springer som en idiot, fast med snett huvud, han värkar ha hittat sin balans igen men inte i huvudet. jag vill att det ska bli okey.... det ser hemskt ut....

pusss


Kommentarer
Nathalie säger:

Lat den ga for helsike - annars kommer jag ju aldrig hem! ;-)

Och foresten kan man aldrig bli for gammal for jul. Om nagon sager det sa ar det for att de ar TRAKIGA! Mer julmys I say! Sa lat ingen doda din glod...

Puss

2009-12-06 | 23:34:34
Nathalie säger:

Btw sag jag New Moon haromdagen - tyckte den var bra, blev faktiskt positivt overraskad! Fast jag kollade imdb och kollade betyget den fatt den och den har inte ens fatt en femma!! Lite val snalt tycker jag.

2009-12-07 | 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback