hour of fun....

jaha, nathalie;) du är den ända nathalie i mitt liv;) jag inväntade dig på msn... tänkte du skulle vara där när jag var där, men antagligen hade du andra planer;)

hursom så har jag gjort nått roligt, är varm och svettig fortfarande... som alla vet kläar jag mig efter väder och oftast har jag en tröja för mycket, känner av det nu iallafall, jag och erik tog fyrhjulingen till stallet nu när det kommit snö och allt, hela fem centimeret typ, det är vitt;)
jaha sedan kopplade vi på bobben och jag och syrran åkte(av) hela tiden,) skitroligt och jag garvade hela jädra tiden.... haha fy fan ett minne för livet altså, det var svin roligt;)

hmm imorgon ska jag inte jobba(som det ser ut nu) så det blir att handla och slå in julklappar.........
jaha;) och kanske åka pulka. måste verkligen inskaffa mig en;) det är såå roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback