god morgon.....

16 minus ute idag, inte konstigt att det fryser i stallet, huhhu hästarna får stå inne lite längre idag så dom håller stället varmt en stund till.

jag har vart coh gett dom mat och sedan diskade jag, känner mig små tjock i huvudet pga förkylningen men jag antar att kriget inte är över än, jag måste ju vinna innan jul liksom. jaha

jultomten var här igår, boel lämnade paket;) det var så trevligt att träffa henne igen, har ju förökt nå henne men det har liksom vart nått för henne hela tiden lät det som;) men ja fick två paket pluss ett brev, såå tack nathalie!!! jag blir så glad när du tänker på mig där bortifrån;) du kan ju dra i vissa trådar här i sverige, men jag står ganska svarslös;) vill att du kommer hem nu!

jaha, paket är roligt, jag är en riktig nyfiken jäkel ochså så det är svårt att hålla sig till jul, men jag antar att julen är på intågande;) det är ju inte många dagar kvar nu, så jag får hålla mig

tänkte hugga granen idag, ska ta fyrhjulingen sen och åka en sväng, har sett ut en gran när jag vart ute och ridit, så jag ska gå närmare den och se hur det ser ut och om den står på rätt marker......
det blir alltid en speciell doft av julgran;)
ska slå in paketen med, har vart s¨dålig med det ska jag säga så jag måste ta tag i detta idag, tyckte erik kund ehjälpa mig men han är sååå upptagen jämt, jaja

såå jag tackar för mig så länge,

Kommentarer
Madde säger:

Låter mysigt :) Älskar att det är snö. Det blir inte alls samma stämning på julen när det inte är snö tycker jag. Vad ska du göra idag då? Kram /M

2009-12-21 | 12:15:58
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha ja det var ratt behandigt att pappa kom ned sa lagom till jul :-)

Uscha har saknat dig jattemycket idag...men nu ar det faktiskt inte langt kvar. Langtar redan

2009-12-22 | 10:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback