flane??

Flanesaga?? igentligen vad betyder ordet? ett fjortis ord man använde när man ar yngre?? nån som har en vettig översättning? kom gärna med förslag för jag vill lösa mysteriet.... haha

denna veckan så längtar jag till torsdagen, igentligen ska man inte ha en dag att se framemot för då går tiden sakta... men hursom så torsdag.... jag och min älskade phillipa ska på lucia i sjötofta. ska titta på min kusin klara på deras lussefest. har inte vart på lussefest i år och jag längtar, dels för jag får umgås med phillipa och dels för att jag får höra klara sjunga.... hon är duktig;)
såå torsdagen är grädden på toppen denna veckan. idag är det måndag... och dagen gick fort som fasiken.. det var lugnt imorse men sedan så sa det swisch och så var kl 4.... skönt är det ibladn men små jobbigt när man vet att det är mcyket imorgon;)

Jul jul, strålande jul.... glans över vita skogar..... kom kom signade jul, sänk dina vita vingar......


jaha, jag och wilmer ska snart åka till min snoris, alltså embla. hon hostar igen och är snorig... suck varför får hästarna svin influensan??? haha nää men det är andra gången hon är sjuk nu... suck


Kommentarer
tarja säger:

Det kommer nog inte bara vara klara du hör sjunga :P

2009-12-07 | 18:50:07
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback