får nog ge upp....

förkylningen släpper mig inte ur sitt onda grepp, vad ska jag ta mig till? suck
antagligen får jag ge upp nu eller? suck

ska börja med min magmedicin idag, synd det inte var antiinflamatoriskt för då hade jag kunnat bli av med förkylningen ochså. det står äcklig hostmedicin i kylskåpet men ucha.... jag hatar hostmedicin....
ska snart ut och hämta granen, erik fick inte sluta nått tidigare idag så det blir att göra det själv, trotts vi planerat. men erik kunde ju inte hjälp att han var tvungen att jobba....

jaja, kanske kan be nån om hjälp, jag är ju såååå sjuk.... haha
ska till borås med, inhandla den sista julklappen, och det är svårt för jag har inge ANING om vad jag ska hitta på... det är så tråkigt när det blir så opersonligt....

jaja;)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback