enris!! neeeeej gran snälla

ja så är det, enris är stickigt... och hemskt! suck men tall och gran blev bra, och jag har julmysat lite med mig själv.... så kul

lyssnar på julmusik och jag har kommit fram till att julradio är shatigt!! och dessutom är alla åtar dåliga covers... alltså disco eller helt fel... hmm kan ni tänka er brittney spears sjunga julmusik!? just de..... kasst... suck så det blir att slå på nån av skivorna nathalie gav mig förra året...

jaha, ska fortsätta städa nu, så typiskt mig att hamna här eller hitta på nått annat som är såååå nödvändit just då... suck men damtorka och damsuga, sedan skura golven tror jag men jag tror jag väntar till eftre baket

ska baka idag, tarja och phillipa kommer vet jag, johanna med tror jag... debbie?? KOM igen;)

jaha hörs sedan, och då blir det bilder från veckan och Klaras lucia uppträdande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback