en ny jul??

hehe, ja det känns konstigt att det snart är julafton? vad har jag gjort detta året? förvånas värt fort har det gott trotts att NATHALIE inte vart här, men jag kommer ta igen detta. saknar henne så.....
 lussebak i helgen, lussebullar och pepparkakor. haha jag tycket det är gasnka mysigt me jul, man borde kasnke växa ifrån det men jag kommer nog inte det, men visst kan man säga att "Visst var julen bättre förr" hehe vii är ju så gammla

 jag har ätit fyllda pita bröd med taccofärs, det var mumsigt. så nu är man mätt, dock känner jag att den där salsa såsen inte är nån höjdare för magsåren.... hehe

jaha, imorgon andra advent... spännande? men ingen snö i sikte... det var hur underbart fint som hellt nu i några dagar där det blev några minusgrader och det blev frostigt vitt ute.... mer sånt vill ja ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback