är det nån här.........?

jaha en vanlig dag i ottan här i sexdrega, lyssnar på julmusik och ska städa..... som vanligt? VARFÖR tar inte städningen slut=)

jaha, på listan idag?
- städa(uscha)
- åka till skene, hämta eriks present och handla lite smått
- bak tänkte jag men jag e för förkyld tror jag?
- börja laga mat,

ja det var det, hmm synd att städning stog på listan det är skit"

jaha.......
erik jagar idag, fy vad kallt mätaren står på 11 minus..... och han ska sitta stilla i skogen... huhu isigt kallt
hoppas han håller sig frisk.... för ja menar han har ju mycket kläder så risken är han han blir väldigt varm när han går till passet och sedan så blir han snabbt nedkyld...... så det skulle inte förvåna mig!? jaja

ska ringa syrran snart, tror ni hon e vaken?

" jag är så stolt över dig"

Kommentarer
Madde säger:

Åh vilken julmysig blogg :) Idag har jag och sambon klätt julgranen och lekt i snön och gått på tipspromenad med hans systers barn. Riktigt mysigt. Vad händer ikväll? Kram /M

2009-12-20 | 20:55:12
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback