30 december 2009

ja nästa år blir det att skriva 010110, helknepigt....
hursom så började jag dagen med att sätta ig på en fryhjuling(tio minus) och köra vatten. kallt men gott för hästara... sedan har jag ridit stefasn häst idag igen, det gick väldigt bra. hon är superduktig.....

snart ska jag coh mamma till borås, jag ska se mig om efter kläder och så ska jag handla. panta burkar(suck) men det är fullt av dom coh det är skönt att bli av med dom eller hur?
ska börja med en ny grej snart tänkte jag som värkar superkul. ZUMBA Dance....
 men jag kommer nog göra det själv... haha
för jag kan inte dansa men kanske kan jag lära mig coh dessutom bränna lite extra kilon som man plockat på sig under jul.... och nyår snart då..
ska byta om nu, så pussss

Kommentarer
tarja säger:

Gott nytt år på dig min hästguru och vän :)

2009-12-31 | 11:16:16
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback