vilken dag........

ja idag skiner solen och det är väldigt gott ute;) ska nog ta mig in till svenljunga sen kanske, funderar på biblioteket men jag vet inte, det är ju så jäkla varmt så frågan är om man tycker det är värt att svettas dit ut?

om det är nån som vill ha ett tips på en härlig låt?
gå in på youtube och sök på halleluja- shrek song, kurt nilsen är med i den, han van idol i norge. HANS RÖST ÄR HELT FANTASTISK; kolla bara efter han med störts glugg, men jag får gås hud varje gång jag hör han sjunga i denna sången. den är absolut värd att lyssna på.

gick inte bädda in den här, såå ni får anstränga er lite, tro mig det är värt det!

Kommentarer
Zakki säger:

Jag har hört den tror jag. Visst är dom 4 stycken och Kurt sjunger sist?



Men är det inte John Cale som gjort den som är med i Shrek?



Mysig blogg btw :)

/Zakki

2009-08-25 | 23:36:22
Bloggadress: http://zakki.blogg.se/
Nathalie säger:

Tror han har gjort en annan lat - som jag inte kommer ihag namnet pa - om ar jakligt bra...eller sa tanker jag pa nagon annan...asch, det vette tusan.

2009-08-27 | 04:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback