två saknade kaninungar?

jo det är sant, två kaninungar är borta, har nån sett dom? eller ska jag dra värsta sluttsattsen, det är inte bara jag som tycker om kaniner;) hehe

hursom har jag gjort djuren på morgonen, förutom de försvunna ungaran så mådde dom bra, sedan har jag diskat här hemma, det behövdes. det går underbart att pula lite när man har ljudbok i öronen, ska absolut fortsätta med det, år på nionde boken Dead and Gone nu, ganska dålig kvalitet på inspelningen, men man får räkna med det, jag får nog köpa sista boken. den kommer ut i oktober, ska nog lägga en beställning i november för då kommmer susan sizemores bok ut med, den värkar lovande och eftersom jag älskar henne som författare så kan det bli bra. Dock vet jag inte vad jag ska säga om Stephenie Meyer(stavas det så) hon har skirvit Twilight böckerna, och så har hon skrivit en bok som heter The Host, men jag vet inte. har ju lite bok torka här hemma så jag är ganska desperat!

hursom önskar jag att jag kan hitta en serie med Hur månag böcker redanf rädiga och fler som kommer, som är läsvänliga, sookie böckerna är underbara. jag skrattar hela tiden, hon är en väldigt rolig karaktär;) hehe

hmm, ska kika på The hangover snart, men det är hyffsat väder och kasnke sparar jag den lite;)

pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha jag har kommit fram till vad som hant med dem - det ar ju magi! Solklart! En trollkarl drog fram ett par kaniner ur sin hatt - de maste ju komma fran nagonstans liksom! ;-)



Det tycker jag att du skall gora - lasa bor man annars dor man! Du borde avlagga besok till biblioteket - har kommit fram till hur bra de ar! Du ar ju ratt ofta i boras och de har ju fler bocker an svenljunga....



Ah Hangover - antligen! Den ar riktigt bra och rolig! en bra filmkvalls film :-P

2009-08-19 | 00:37:19
Nathalie säger:

Btw lyssna pa sonic syndicates Denied - ganska bra lat. Kanske lite for hard for dig, men det marker du.

Har saknat dig jattemycket idag...

Puss!

2009-08-19 | 06:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback