true blood avsnitt 8

och ja vad ska jag säga.... yummie;) erik är HET! nathalie du skulle få gåshud, dock har han en svag sida med, han är lite mjäkig! MEN dom har fått hem godriq, han är rätt het med.... hmm och jag tycker detta ska bli spännade, erik ska ta (kulan) för sookie i nästa avsnitt, det ska bli roligt att se om det blir han som gör det.... eller om Bill fortsätter vara med hans maker.... hihi. dom har ju lagt upp det bra för säsong 3 iallafall, hmm motiv om jag säger så.

druckit annanas te och ätit popcorn, fast jag brände första påsen, suck det är svårt att veta gränsen, annar bränner man, eller så får man inga alla, för alla har inte blivit poppade) jaja

jaha, vi får se hur det blir, det ska bli trevligt att se nästa avsnitt, dom har fått till dom väldigt bra det senaste... suck att det är en vecka kvar till nästa suger.... hmm men den som väntar på nått gott. ;)

jaha, sa hämta in hundarna nu, göra mat och sedan lägga mig...

Kommentarer
Anonym säger:

Köp en popcornmaskin så slipper du brända popcorn. MVH popcorntjejen

2009-08-10 | 22:35:58
Nathalie säger:

Haha later bra att det ar bra! Vill verkligen se avsnitten - ar sa frustrerande att jag inte kan fa tag i dem!!!! Men men i varsta fall far du val titta om dem med mig nar jag kommer hem ;-)

Haller med dig om mjakigheten dock - kanske marks tydligare i kommande avsnitt men jag tycker redan det marks - lite storigt...men han ar ju het iaf ochd et ar det viktigaste :-P

2009-08-11 | 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback