tack nathalie!

hade inte sett den trailern, synd att Jacob kommer frammstå som en hjälte i denna boken, edward kommer få kämpa för att få tillbaka (statusen) för om dom får till boken kommer jacob vara bäst i allas ögon, dock blir jag förbannad för jag kommer få se bella och jacob kyssas, det suger! Fast jag vet , varulvar är coolare, mycket coolare än vampyrer, det kommer jag inte ifrån. men Edward är bättre.

jaha, god morgon alla!
vaknade lite sent idag, skulle ringt vetrinär och rådfrågat men från 20 i 9 gick det inte komma fram till vetrinär stationen. jag undrar varför? var det så många sjuka idag? får kanske ringa skara djursjukhus eller nått! jaha

idag är vädret som igår, det gör en lite deprimnerad men jag ska ändå sy på philippas klänning såå det kommer vara under tak ändå. ska se om jag kan kika på true blood idag, det var dåligt med uppladning på filerna cohd en ena värkade fejk? men jag ska kika på det vid lunch. brukar ha seedat lite bättre då? eller? haha

jaha, see you later"

Kommentarer
Nathalie säger:

Nemas problemas men jag maste bara saga: Du Har Fel!!!!! Varulvar ar inte i narheten sa coola som vampyrer - skams pa daj!! ;-)

Hihi Puss!

2009-09-06 | 04:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback