söndag, och lite uppdatering?

nja det har väll hänt lite i helgen men just nu så har jag nog fått ned allt, en grej som jag glömt nämna är att embla fick nya dojjor i fredags, det var skönt. jag får hoppas på att allting löser sig där.

nu ska jag nog till kaninerna, ingen har ringt än och velat köpa, konstigt jag brukar inte ha problem med det, men vi får väll se vad som händer? alltså det kan inte vara så svårt?

har blivit lite förkyld, magen är bättre idag, men snyvan värre. den sittre inte i halsen än men jag antar att den kommer dit, snyter mig och snyter mig!


Kommentarer
Nahalie säger:

Vet inte om du sett denna an sa jag tankte att jag lankar den till dig!



http://www.youtube.com/watch?v=__4nk303LXY

2009-08-31 | 06:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback