something new and something old;)

ja du, idag vaknade jag vid 8, låg och funderade på världen och alla probem som finns där och tänkte på att även om jag är arbetslös så har jag det inte så dumt, så jag låg kvar i sängen ytterligare en stund för att berömma mig själv för att vara själv god;) haha

sedan åkte jag till mamma för att hjälpa henne sätta upp staketet för våra hästar.... så dom får mer bete. och jag vet att nu tycker att jag inte gör annat men det är så att hästar äter, såå man måste ha bete, vi har tillochmed stödfodrat lite för dom inte ska smalna av, vilket är extra viktigt när man tränar hästen;)

jaha, igår var jag på gekås och idag värkar det inte bli gekås iallafall, ska snart till Tarja och philippa(NU stavade jag det rätt) och så ska jag ta lite mått på den lilla prinsessan;) bara hon inte pussar mig, för hon ska visst ha problem med halsen?? jaja

sen har jag ingen aning, ska flytta hästarna antagligen, och små fixa, aksnke smörja tränset och sadeln nu när det är fint väder och allt. jaja

see you later alligator

Kommentarer
Tarja säger:

Tack för ridturen igår. Fast att bossan hade ont.

2009-08-21 | 09:31:20
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback