SOLIGT OCH VARMT

hur härligt som hellst, haha lite ovanligt att solen kikar fram, men dom säger att det ska vara hyffsat framöver men jag säger inte mer än så för jag gar vädret för var dag som kommer, hehe
ska hem snart och måla mina hinder, det är så lite kvara tt jag skjuter på det hela tiden. suck men jag får väll se vad som händer, som sagt ytterst lite nu! hehe men vi får väll se, vi behöver mer hinderstöd nu, för det är för många bommar, jag vet att vi kan kassera en av bommarna för den är rikitgt dålig! men men

allting är bra annars, har köpt nya gummistövlar idag (vad blev det för några tarja?) mina är svart silvriga, tog dom för de var rea på just dom och dom fanns i min storlek. så jag hoppas dom håller längre än mina älskade röda gummissar;) hmm väntar på mitt slöjdpaket, med stor förväntan, ville se hur långt det kommit idag men tack vare att jag inte spared ordersedeln såå får jag helt enkelt vänta till det dimper ned ett sms;) vilket MÅSTE ske snart, men igentligen är det bar det dröjer med tanke på att jag måste lösa platsbristen här hemma, hehe hmm ja vi får se helt enkelt.
pusss

little Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Tarja säger:

Har inte hittat några som jag vill ha än, man kan juh ta det de första bästa... hahaha

2009-08-06 | 17:18:30
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback