sliten och trött!

ja igår var jag ,martin,debbie och erik på fest, i Öxabäck, det är vad det låter, en massa hillbillies;) haha man kund enästan tro det, jag känd emig som en riktig staboo;) haha men det var trevligt och god mat;) debbie räddade min kväll, och det var absolut INGEN sprit i bålen. hehe hmm lite huvudvärk och slö men annars lugnt ,)

hmm här kommer lite kort iallafall;)

här är wilmer före klippning;) han är gätte ruffsig;)

och här är han efter;) dock svart vit bild men ni ser ju;) hehe

Linuz;) hihi är han inte söt?

Musse;) han är blåögd, det syns nog inte så tydligt men det är han;) är han inte söt?

jag och erik, syrran och patrik var på rydelloQuick;) drag var det framme vid scenen;) men inte som det brukar;;)

syrran hjälper mig att måla;)

och så här blev det, alltså ränderna skall få lite kraftigare svart i kanterna;) ska hem och måla färdigt det sista nu så ni får se imorgon, och då får ni se andra sidan ochså;)
undra vem som hoppar detta fört, min häst kommer nog undra iallafall;) hehe


ja kort från igår dock, inga på mig(fotografen) eller erik som aldrig vill vara med men vi hade det trevligt, bakom Martin står emanuell, han var värden för festen och fullast;)

och nattamat;) grillad korv;) fan va jag garvade, ingen kol och sen väkte dom på ved, och inte dåligt med ved, så skulle det bli glöd som blev bra fick dom nog vänta en bra stund till, men som sagt vi åkte innan dess;) haha
hmm hursom så var vi hemma vid 1 och i säng halv två eller nått, trött idag hehe;)

jaja, pusss

Kommentarer
Tarja säger:

Fasen vad du lurade mig med wilmer korten...

2009-08-02 | 23:05:35
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback