slapp dag

imorgon däremot så kör det väll igång lite, matensdag bla... men vi får se hur sugen jag är att åka dit, men kanske en stund. det kommer ju vara bra väder iallafall. idag har jag slöat och små pulat med mina slöjdsaker, hehe hittade en mängd som jag inte trodde jag hade, ouppackat.... lustigt. när man köper det kan man se sig själv använda det varje dag eller? hihi men som sagt det kommer mera, jag har pyssel för flera år. och mer lär det komma. hehe

jaja imorgon ska det nog bli vedkapning och erik ska väll hjälpa mig med bommarna, som han lovade mig idag... suck karlar? vad ska man ha dom till?

jaja, pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja det ar ju det jag har fragat mig - nar du kommer pa nagot sa lat mig veta!! ;-)

2009-08-09 | 00:24:17
Tarja säger:

Bytt design igen????

2009-08-09 | 14:56:56
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback