ska snart sova tänkte jag....

har vart på tuppaware party för första gången och jag får säga att det var okey, men också tänker jag INTE köpa en jäkla bytta för tre hundra kronor, så de så. men klart handlade jag lite nytta saker som jag känner att det var onödigt men erik betalar så då är det ju väldigt viktigt, löpte världens sötaste picknick korg;) hursom så blir det gekås imorgon, hehe

anders ringde innan, det ska bli trevligt att åka ned dit med honom och shöta lite skit samtidigt;)
jaha, ska se om jag kan komma i underfund varför jag känner mig nu ikväll, dagen kändes bättre imorse? suck

betalar räkningarna, akn vara det som får en på dåligt humör, men skönt att få iväg dom.....

jaha, har inte så mycket mer att skriva, ska upp tidigare idag så jag slipper sova bort hela dagen, för denna dagne har gått för fort! ska se om jag kan hitta en städ robot imorgon på gekås. eller kanske slår jag ihäl nån som står i vägen;) ahha humöret avgör eller vad säger ni? torsdag efter lön? haha vi får se hur tjockt med folk det är;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Woot! Vad i helvetia ar tupperware-party?

Oh shit - hoppas att det inte ar knokat! Men som sagt i all villervallan kanske ingen marker om du rakar kora over ett par "oskyldiga" gamla tanter eller vilka du nu valjer att ge dig pa - och vapen borde det ju finnas gott om dar - med lite fantasi :-P

2009-08-27 | 04:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback