såklart! en trollkarl;)

jo kanske behövde en trollkarl mina små kaniner för än har dom inte synts till, red min egna häst igår, skönt att få känna lite på henne utan padd, hon kändes ok.

idag är det dimmigt, men det beror kanske på att klockan är 07.04 erik försov sig lite idag och jag hjälpte han med smörgåsarna... såå här sitter jag. kan säkert somna om jag lägger mig igen men vad tjänar det till? jag och Debbie ska åka till gekås kl 8.45 så man hinner äta frukost och kanske kika efter lite jobb.

biblioteket i borås säger du? jag får se om jag avlgger en visit där, kanske hittar jag nått trevligt;)

ngt kyligt i huset idag, skulle gissa runt 17 grader, brr. ganska kallt inatt, inte frost men kallt. så har det blåst en del, hehe

jaja, jag uppdatera vad jag köpte på gekås, jag ska inte köpa mycket(hoppas jag) hihi

pusss

Kommentarer
Tarja säger:

Hittat nåt på Gekås då?

2009-08-19 | 15:38:14
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback