Pleace don´t go....

jaha, idag väckte erik mig? varför är det så att på helgerna sover man längre? jag brukar vara uppe vid halv 9 men idag var det segt att gå upp vid nio. suck undra kan man nog göra i en evighet...

idag är det inte så mycket at göra,ska städa hos kaninerna och ställa in bajslådorna till dom;) ska testa det för kaniner tycker visst ochså om att gå på lådan så därför ska det bli roligt och se om dom gör det, mycket lättare att städa sen då..

jaha, sedan vet jag inte om vi ska in till stan ikväll men vi får se, erik ska visst grejja hela dagen så jag lär inte märka att det är lördag? kommer inte se han ändå. jo kanske vid middag då han ringer hem och kräver mat;) hehe men men

känns små keligt att han är en sån upptagen man, men sen kanske man ska fråga han vad han prioriterar ochså? hmm stackars flickvännern eller allting annat??? ja du, men han får göra vad han vill, jag får så mycket kvalitetstid med mig själv, vilket är ovanligt eller hur? gisses

jaha, imorgon gäller det, ridträning och annat, påtal om annat så måste jag grubbla vidare nu;)
 men jag uppdaterar nog sedan, ska försöka lägga in lite nya bilder;)

Kommentarer
Nathalie säger:

Kedja fast han vid spisen sa kan han gora lite nytta ocksa ;-) Du slipper ju ha han hangande over axeln hela tiden iaf!

2009-08-22 | 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback