one more time;)

ja igår var en stressig dag för mig, åkte hem till djuren vid halv 11, sedan kastade vi i några burar och(jeanatte o jag) dom skulla ha lite på kvällen, sedan åkte jag till kinna, och köpte lite tyg, och upptäckte då att jag måste tagit ur kortet hemma så där stog jag utan pengar(suck) såå roligt på en stressig dag, tog mig då till banken, fick ut pengar sedan åkte jag coh handlade. och sedan hem. väl hemma åt jag lite mat och städade sedan resten av kvällen, till ungefär sju då kalaset skulle börja och DÅ kommer stefan in och säger att mina hästar är igenom........

jaha då fick jag i finkläder springa efter dom ett tag, jaja jag fick mina kräftor tillslut;)

hmm idag är jag sliten;)

puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Osis - men sa ar det, allt kommer pa en gang!

2009-08-16 | 04:53:54
Nathalie säger:

kolla in den andra trailern pa 2012, kan bara saga en sak - fuck me sideways!!!

2009-08-16 | 06:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback