målat andra sidan(nästan klart nu)

idag har jag vart seg,ngt sent i säng igår efter att ha tittat på dreamer;)jag älskar den filmen. kurt russel är med i det, han spelar en tränare,(till hästar) och den är så fin hela filmen, man får så många YESS! hehe hmm hursom så bör ni se den, en av de bättre hästfilmerna;)

hursom hellst så har det vart lugnt idag, gjort mat och grejat lite. hmm sedan kollade jag på true blood, jag frå säga att detta är det bästa avsnittet hitills;) även fast jag inte riktigt vet hur dom ska lösa det på slutet;) hehe men man får se eric gråta;( jag kan gärna trösta han;) hehe hmm men ett bra avsnitt;) längtar tills nästa, och jag undrar hur det kommer gå. spännande;) absolut

hmm annars så vet jag inte vad som händer, funderar på film, det är film väder, emn ajg har även en ny novell i huvudet, och jag vet inte om jag ska forma den lite till, dne är verkligen hemsk ska ni veta. hehe
hmm men så är jag sugen på popcorn och jag flötar ner hela tangentbordet om jag äter popcorn här så det så;)
så det blir antingen eller, hmm hoppas på att bli färdig med hingret imorgon;)
 jag vet att ni är nyfikna, det är nästan jag med på hur slut recultatet blir, men som sagt snart färdigt;) Fairy 2 Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback