lördag,

var på djurparken imorse men kusinerna sandra, johan och henrik;) lilla vilma var me också.
det var väldigt trevligt och bilder kommer. dels för att jag är trött ochs liten och jag orkar inte hämta telefonen;)

lugnt annars, det har vart regn och sol om vartannat, hehe hursom så har jag ändå gjort lite nytta....
städat hos kaninerna blandannat! sedan har jag tagit det lugnt, magen har strulat på mig och det är väll som det brukar men idag vill den inte sluta strula, suck så jag blåste av den väntade förfesten hos tarja, det var synd hade gärna gått ut idag, trotts regnet;) haha

men men, nu ska jag sova i soffan igen, med erik som ovanligt nog är hemma;)
kizz and good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback