loooooove you soooooo.......

haha, jo du jag har sjungt idag, hrmm anders delade nog inte riktigt mina snger helhjärtat;) haha men jag sjönbg från hjärtat, dock höll han inte med när jag sa att jag INTE kan sjunga falskt! hehe gisses

har kört 20 mil idag, och nej jag körde inte fel till gekås men från gekås till borås strax efter det, så därför drog dte ut på milen;) haha anders skulle ha skor, och inte vilka skor som hellst utan VITA j#vla skor, inte bruna, inte gröna, inte svarta utan VITA! trodde jag skulle få damp, helt ärligt hur svårt kan det vara att hitta ett par skor, hittade själv typ fyra stycken jag kunde tänka mig, hrm men jag ska inte köpa skor, inte sånna iallafall;)

red sedan, en skön ridtur med lite klättring och kort gallop, embla ska dock få nya dojjor imorgon,(mer utgifter) aha, men björn kikar förbi iallafall, han är nog den ända hovslagare jag känner som kan komma på en dag;) är dock VÄLDIGT tacksam för detta, skönt att han kan ställa upp. Emblissen är glad ochså;)

kaninerna mår bra, kommer sätta ut annons på ungarna idag, så kom och köp! hehe

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback