Lillebror är bäst;)

blir liksom varm i kroppen, Anders och jag vi har verkligen nått speciellt, han är så jädra klok och vis, och nej han har INTE betalat mig för att säga det. Alltså min bror är så bra, han är verkligen resonlig och ja som jag;)
"Jag är glad att ha dig som bror"

Jaha började morgonen kl 8 idag för att åka till stallet och rykta en mycket dammig häst, sedan gav jag mina kaniner för att sedan sadla emblissen och rida ned till paddocken, där dressyr träning skulle hålla till. Alltså embla gjorde mycket bra och jag ska säga att jag är mest besviken på mig själv, jag har verkligen svårt att hålla isär allt, är en NYBÖRJARE. verkligen ! jag fattade bara hälften av det hon sa och jag förökte verkligen, och visst när jag fick till det så var det underbart, MEN vad jobb jag har framför mig och detta är bara en liten del av allt. suck men jag biter ihop och får till det, jag och embla det är vi som ska fixa det! I övrigt var tränaren gätte dukitg och hon kunde se och förtå hur jag skulle göra, lugn och förklarande. Nästa gång blir det nog dressyr igen och sedan ska jag ha hoppträning, det ska bli kuligt och se, det gick förövrigt väldigt bra för jeanette på hoppet;) Piaff skötte sig väldigt bra. Det är nog vad båda dom virrepannorna behöver;)

Sedan kom jag hem vid halv ett för att ryckta embla(hon gjorde sig verkligen förtjänt av det) och sedan ge henne hennes kraftfoder, och så ut i hagen. Hemma vid ett tiden och kastade ihop lite pannkakor, för att sedan äta och vänta på min sena gubbe.....? NI kan inte skylla på att kvinnan i detta hushåll tar tid på sig;)(eller??)
Iallafall kom han hem tio i två(vi ska vara hos moa vid två) haha och han åt och bytte om, vi var i roasjö 20 över, iallafall, så var det tårta och kakor.  OCh fullt med prat, vilket är väldigt trevligt. GRATTIS MOA 21 ÅR;)

Jaa? och sedan då??
JO BIO! men lillebror(ANDERS) kom hem vid fem för att kika vad som gick, vi bestämde oss för GI Joe, jag vet vad du tänker nathalie hehe, men vi åkte iallafall in fem övre fem för att köpa biljetter, i nya salongen nr 6 Btw,(kass ljud) hursom så skrattade jag hela tiden, alltså det får kredit för en typisk matcho film, men vad roligt det var, skrattar fortfarande, haha gisses. JAja åkte hem och ska nu njuta av kalla Burger king pommes;)

Imorgon väntar Vetrinär på morgonen, Zack ska in på undersökning igen, men jag tror det är mycket bättre;) han låter inte mycket alls nu? men det är lika bra dom kollar för säkerhets skull, jag är petig, men det är lika bra för djuren kan inte säga vad som är fel,, på tal om det?? är det inte deras vaccination snart??? får kika upp detta.

ja god natt och jag hoppas om ni haft en stressig dag som jag att ni nu sitter ner och njuter av att JOBBET kör igång imorgon, ha så kul!! ;)


Kommentarer
Nathalie säger:

Pa satt och vis ar det ju bra - da har du ju en massa att lara dig, hade ju inte varit kul om du kunde allt redan! Kul att din larare var bra iaf!

Haha LOL! Jag var exakt likadan - nar jag kom tillbaka till hostellet skrattade jag fortfarande! Kande du igen alla mumien-skadisarna? Det var fyra som jag sag...

2009-08-25 | 05:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback