jo visst, klart det finns att göra

små saker kan jag göra, hmm ska göra ett smycke blanda annat, men jag får se. man måste ja inspiration och kärlek när man sätter sig coh gör det, annars blir det inte bra;) hihi
men det kommer blir mer pyssle absolut!

popcorn maskin? jo kankse, men jag poppar inte popcorn sååå ofta så jag anser att den masiken är lika vikitg som en glass skopa, hmm man klarara sig utan alltså... hehe

jaa idag ska jag rida...... kanske själv, ska provhoppa mina nya hinder, ska be mamma eller nån filma åt mig, det ska bli roligt som fasiken, hmm men vi får se. mamma börjar jobba klockan 2 eller nått. så hon kan inte hjälpa mig, om jag inte rider nu då. men jag väntar nog till kvällen...

jaha, ska se om jag fortsätter med designen nu;)

Kommentarer
tarja säger:

POPCORNMASKIN säger jag igen!!! It is the shit!!! Smakar som om du skulle ha köpt de på en bio! Och det är billigare att köpa vanliga popcorn än micropopcorn... det du. Nu kanske du kan ana vad jag vill ge dig i julklapp istället för en julblomma!

2009-08-11 | 21:31:48
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha en popcornmaskin - hur jakla onodigt later inte det! Som om man behover fler maskiner som skrapar och slass om utrymmet...



Jasa filma sager du - later som en bra ide, ser man ju vad man gor for fel.



Sending some inspiration and love over the ether!

Puss

2009-08-12 | 00:03:26
Tarja säger:

Man kan välja vilka hushållsmaskiner man aka använda... resten kan man slänga eller sälja... Men min popcornmaskin stannar!!! Kaffekokaren är nog den onödigaste hushållsapparaten jag har.

2009-08-12 | 12:07:09
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback