jaha resten av dagen då??

joo kom hem från sjukhuset efter att ha lämnat zack, sedan så såg jag till att fixa undan lite saker coh diskade lite så jag kunda baka, gjorde en mjukkaka och små hårda kakor, det blev inte riktigt som jag tänkt men nästan, dom gick ju äta. hade ne lång trevlig pratstund med kusinen min, gött att shöta av sig lite;)

jaha, sedan ringde dom från blå stjärna, zack är friskförklarad!! ingen operation av tonsillerna, de ni!! tur i oturen säger man väll?? aja, det är väll som det är, ja o erik är glada att han är frisk igen;)

jaha, så nu har jag käkat pop corn och tittat på True blood Avsnitt 10! Kass behöver jag säga mer?? allstååå dom har rört ihop böckerna så jädra mycket så jag vet inte vart jag sak börja, det slutade iallafall med att bil kommer ta hjälp av drottningen???? gisses. men soms agt öppet sinne och allt det där, man får se en het erik iallafall, sookie har heta drömmar om honom;) yummie!

hmm jaha, ska skriva lite nu, sedan så är det väll sängen snart??

Kommentarer
Nathalie säger:

Skont att doggen ar frisk nu da - det var val pa tiden!

Nej vada kass!!? Sa far det ju inte vara...well well - de kommer borja sanda andra sasongen har nere snart sa snart kan jag borja folja den!

2009-08-25 | 05:13:27
Erika Drake af Hagelsrum säger:

Ja jag får ta och läsa böckerna också ;)

2009-08-25 | 09:38:18
Bloggadress: http://justoneystadrake.blogg.se/
Tarja säger:

Vad skönt att Zack mår bra!

Klarade du av micropopcornen idag då?

2009-08-25 | 21:45:43
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback