jaha, kräftpremiär

och det är strålande solsken och hur varmt som hellt, svettas bara man gör lite grand, pust. men det är skönt med värme, det är synd att sverige inte har nått mellanting bara, antingen svin kallt, skit väder eller soligt och varmt som fan. hehe

zack hade en inflammation i halsen, för er som undrar, nått med tonsillerna, hmm hursom så ska han gå på antibiotika nu i 20 dagar... hmm den hunden är gämt sjuk.

hursom så har jag följande kvar att göra!
-åka till ville och fylla vatten
-åka till lalarp och plocka hem ardennerna
-göra frallor
-laga mat
- packa allt
- fixa kläder osv
-och ev åka till svenljunga. pust

så detta ska jag hinna innan kl 14. önska mig lycka till. hehe
hmm, jaja ska dra nu iallafall, skulle bara uppdatera lite osv. erik är såklart uppbokad fram till fjorton så jag har ingen hjälp av han. har stängt nu på morgonen och flyttat min egen häst, fullt shå här då;)

puss

Kommentarer
Tarja säger:

Hoppas ni får jättetrevligt på erat kräftfiske! Ni kommer få underart väder iaf!

2009-08-07 | 17:00:11
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Later gott med fint vader - blir val battre framemot kvallen kan jag tanka...eller ar det mycket mygg i ar?

Later som en valdigt stressig morgon...inget for mig ;-) Hoppas du inte jaktade ihjal dig sjalv!

Hoppas han gjorde nagot viktigt - annars borde du lyncha honom!

Puss

2009-08-08 | 00:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback