jag är rätt modig;) som en kanin ungefär;)

jaha, idag har dagen sett ut följande,
blir väckt halv tio av jögga, glassbilen går runt halv 11 i lockryd och ahn ville fånga den så jag hängde på, inte alla dagen man åker på glassbilsjakt, men det är ju säsong för dom nu så;) sedan köpte vi glass och åkte och skulle jaga martins kossor som var på rymmen;) men det gick bra coh jag och jögga behövde inte göra så mycket för erik coh martin hade redan löst det, jaja

sedan åkte jag coh debbie till svenljunga, det är fets ikväll så vi är bortbjudna till en(kompis) hehe hursom skulel vi köpa kött och dricka då, såå nu är det gjort, skulle plocka ut INTE barn piller men dom stängde tolv?? varför stänger dom tolv? när alla andra har öppet till ett, suck! men men, så nu är jag hemma igen(INGA BARN PILLER) suck jaja jag får hämta dom på måndag, hehe

hmm nu är köttfärsen färdig, ska steka till dne och göra lasagne;) mumsigt värre;)
puss så länge

Kommentarer
Tarja säger:

Då blir det ingen helgmys för dig denna helgen... hahaha

2009-08-01 | 21:28:16
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Haha glassbilsjakt later spannande - och lite annorlunda :-)

Jasa fest - igen, varst vilken partypingla du har blivit :-P

Lasagne later underbart!

Puss

2009-08-02 | 01:03:57
tarja säger:

Hej vill du vara snäll och rösta på mig här? http://oliviaojeskar.blogg.se/2009/july/utkast-jag-gor.html#comment

Jag är nr 3... tack få förhand!

2009-08-02 | 12:17:01
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback