ja ny design...

men jag frå säga att jag gör nog om den, ska se hur jag ska lägga upp det, hehe men jag sak ordna lite så undra inte varför den ser ut somd en gör för imorgon är det säkert annolunda... hihi

jaja, var på matensdag, köpte lite godis och ammma köpte blommor coh två ankor, mignon;) dom rä gätte fina...
rut och knut ska dom heta;) hihi

hmm annars är jag hemma nu, fick två påsar kräftor av min mamma, hon är väll underbar. kokar dom coh ger dom till mig;) så slipper jag det;) jaja kräftskiva på fredag, det ska bli roligt, debbie och martin är med detta året...

hmm Jag har slutit fred med en person som stått mig nära, och det känns skönt. som om man blivit av med en flis som gnagt länge, och jag hoppas på nyfunnen lycka igen;) hihi

puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Gillar den dar regnbagsbordern hogst upp!!

Haha - ankor, coolt!

Glom inte att ata lite kraftor for mig ocksa.



Oj - vem?

2009-08-10 | 00:37:24
tarja säger:

jag gillade den förra, den vita med hjärtat på headern!!!

2009-08-10 | 10:07:14
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback