inget regn;O)

min vanliga tur att när jag väl betsämmer mig för att rida håller det upp, EMBLA bjöd på en underbar tur och idag skötte hon sig exemplariskt och jag trillade inte av;) hmm jag brukar inte göra det men det händer och det är alltid lika positivt när jag inte gör det eller hur?? hursom så var det solsken och det var härligt, hoppade lite med över det nya hindret, och det var inga problem;)

hmm nu har jag pulat lite och målat, föröskte mig på ett självpoträtt av EMBLA men icke sa nicke, det blev en häst, emn det var inte Embla.... hmm

snart kör seriehoppningen igång, OCH kom igen det ska bli roligt;) hihi

Kommentarer
tarja säger:

Jag vågar stå för att jag har kass humor iaf!!! hihihihihihi

2009-08-13 | 21:28:33
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Later som en trevlig ridtur... Igar kande jag av nagon anledning for att rida men jag nojde mig med att promenera. Kanske ger mig ut pa ytterligare en ridtur har nere innan jag aker hem...

2009-08-15 | 01:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback