I still belive,,,,

jaha, idag har jag vart i stan med Debbisen;) vi har små shoppat(som vanligt) och jag har köpt en almenacka och en massa fina sidenband och annat till Philippas klänning, det ska bli fin fint;) hursom kasnke jag sak gå upp och sy? erik är hos martin ås han lär jag inte få se idag'

var med patrik och harvade i paddocken, så den är fin tills på söndag;) på söndag är dte lite prova på dag för instruktörer. det ska bli spännande och se om det är nått för mig och emdlissen;)

annars s¨å vet jag inte vad jag ska skriva, men som sagt, jag säger väll godnatt? pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha gud vilken sot bild! Tycker du skall behalla den har layouten ett tag :-)

Lycka till med ridningen!

2009-08-22 | 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback