FREDAG!

och vad ska man göra, visst är fredagar alltid speciella även om man är arbetslös, suck men som sagt bara bita ihop, och se vad som kan göras, på min lista idag står

-disken
-plocka undan
-tvätten

och så handla men det är väll knappast ett fredagsnöjje? haha städningen hör till i vardagen;) så de så.
jaha, ska skicka till arbetsförmedlingen nu, finns inte så mycket att säga. men jag hoppas på ändring. jag vill så gärna ha ett jobb! ge mig!!!

jaha, var på gekås igår, köpte för ca 150 kr, de ni!!!! billigaste resan, någonsinn, var dock inne i borås senare och köpte lite mer till philippas klänning;) den kommer bli så fin;)
jaha, kanske ska sy lite för att roa mig. jaha, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback