duchat, och gjort en renovering av mig!

det behövs ibland;) rakat benen, tagit ögonbrynen, och smörjt ansiktet. skönt när man känner sig snyggare;)

har fixat naglarna men jag tycker det är hopplöst, valde ett rosa nagellack idag, fick på det så fint coh gick och viftade en bar stund så det skulle torka men ja nu har jag ändå lyckats skrapa bort färgen på säkert fyra stycken? det är kanske inte meningen att jag ska ha naglelack? hehe

ska upp till sovrummet nu tänkte jag och se vad jag ska ha för kläder sedan;) ska smörja in benen ochså? aha, kanske sätter mig och syr igen men antagligen såååå kommer jag ner igen, har liksom inte brottom eller så. men klart det finns att göra, hehe skulle behöva diska men det gör inte så mycket om det väntar till ikväll kanske,)

puss

Kommentarer
Leia säger:

Ja eller hur :D



Jag brukar få till kyckling rätt bra. =)

2009-08-26 | 15:32:51
Bloggadress: http://leiabloggar.blogg.se/
Tarja säger:

Rosa som är så fint...

2009-08-26 | 20:45:18
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback