Angel of kindness;)

jaha, så bär det snart av till gekås, tvingade upp mig vid 8 idag, lika bra så man är pigg osv när man kommer dit, anders kör somt ur är, vet inte om mitt hjullager pallar en veva dit ner;)

idag ska jag rida tänkte jag, det hänger regn i luften men det är ganska svalt och skönt, så hästen inte är svettig redan innan man tar in henne. Äter fil med bananer, det är konstigt tycker jag, när man går hemma så mycket som jag gör så skippar man ibland att äta, jo det är sant! alltså man glömmer bort det och vips så är det kvällsmat och man liksom shitt vad tog luchen vägen? haha både erik och mamma är på mig. Jag vet att det inte är bra så jag försöker skärpa mig, hmm men hursom så har jag märkt att mina bhar är för stora?? så jag ställde mig på vågen och till min stora förvåning var tre kilo borta? satt dom i brösten för jag tycker inte byxorna sitter nå vidare lösare;) haha tunga bröst jag måste haft..... hmm jaja synd att det ör brösten som ska drabbas, kunde väll ha förvsunnit runt låren eller röven;) haha

skit samma, jag får köpa nya bhar bara;) suck

kommer väll en uppdatering senare, alltså jag ska INTE köpa mycket på gekås, jag måste ha självbehärsking, med tanke på att jag ska köpa gitarr! puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Det dar forstar jag inte alls - hur upptagen jag an ar sa skulle jag aldrig kunna missa en maltid - tror min hjarna fokuserar till minst 90% pa mat... ;-)

Haha - sa ar livet, men det kanske har forsvunnit lite utan att du markt det...eller sa kommer det sa smaningom!

Puss

2009-08-29 | 02:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback