waaaoooaaawww

jaa haa dålig rubrik, jag vet men vad mer kan man säga , liksom! idag var det jobb igen, det kändes bra, och jag var i a stallet efter kroka, Jusefin(du e bäst) haha

ja du, vad mer kan man säga, gav mina djur mat, och gissa vad som hände igår, sune betäckte saga;( vad f+n...... jäkla sune. ja nu undrar kanske varför men jag ska berätta
 Nr 1: sune är CP
nr 2: han är inte renrasig
nr#: och viktigast, han är sagas helbror. ja där har ni det. InCest! hmmm, jag får låta dom åka till himmelen dirket för hör och häpna, det finns inga abortmediciner till kaniner(KASS) så dom föreslog att jag skulle sterilisera henne, men fan heller! jäkla skit

jaja, annars lugnt i kanin gården ;)

Kommentarer
Tarja säger:

nejmen SUNE!!! Fy den lilla lilla kåtisen... hahaha

2009-04-23 | 14:58:25
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback