ok, fredags känsla men ändå inte

och tuppen anföll sune;)
hehe ja du, jag har vart på toppen av humör idag;) alltås vart flinig och skämtsam hela dagen, så där som bara jag kan vara;) hihi

gjorde djuren, tuppen tyckte inte om att sune jagade hans höner så han bet han i ryggen, tuppen fick ett skråvmål med sunepäls och sune fick maskros blad av mig som tröst, även fast det inte syntes. hehe

tänkte förövrigt lista de snyggaste killarna jag vet, såå sätt igång och skriv vad ni tycker;)

Nr1 Jonnhy DEPP (dräggel)



NR2 Collin Farrell


NR 3 Orlando Bloom


NR 4 Robert Downey JR

 NR 5 Vin Diesel


Nr 6 Josh Hartnett



Jag har säkert glömt nån heting, men vi kan ju köra med dessa;)
nu har ni nått att diskutera som fredagsämne ;)


Kommentarer
Tarja säger:

Du glömde ju din gybbe. hehehe

Krama sune från oss. Stackarn... dumma dumma tuppen!

2009-04-17 | 22:17:42
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Meh gumman kom igen!! Colin Farrel och Josh Hartnett...big no nos! :-)

Depp, Diesel och Downey Jr daremot - oh yeah!!

Du har glomt manga men det var en ganska bra start iaf :-)

2009-04-19 | 00:07:22
Anonym säger:

Erik då? :-)

2009-04-20 | 13:57:20
Anonym säger:

Gärna en lista på söta killar som inte är kändisar med. När kommer den?

2009-04-23 | 21:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback