oj vilka minnen ;)

igår var jag och johanna och magnus och erik inne i stan och käkade på det nya stället(torget) det var väll ok för er som undrar, emn menyn kunde vart större, absolut inget för den yngre pibliken och stället var väll frächt men passade bättre som krog ;) hursom tog vi ett varv i stan, och gissa vad??? race påviared, aldrig har det vart så många bilar på parkeringen vid mcdonalds, jag tyckte det var små fånigt att hänga med dom i (gubbbilen) haha nää men små löjligt att vara där för övrigt för man kände sig gammal. men hursom så kom minnen tillbaka av ljumna kvällar och doft av bräntgummi ;) minnena liksom välde upp i en och man kom på saker man glömt bort, lustigt hur lukter kan påminna en om det ;) men det var väll trevligt. så varmt som det var ochså så är det inte konstigt det drog folk ;)

hursom, så är det söndag idag, hela helgen har varit avig för jag har vart långledig ;) men så mycket fick jag inte gjort ;) inte ens ridit ;)
Men idag är det söndag såå det betyder jobb imorgon. men idag har jag vart på loppis i sexdrega, fick tag på en ljusstake men jag vet inte än hur jag ska börja ;) sedan åkte jag till Fyndlagret i tranemo. och där hittade jag vantar ;) hehe sedan handlade jag även i tranemo. Jag tycker dom har nollkoll på det stället, alltså allt är så huller om buller ;) svårt att hitta det man ska ha;)
jaha, sedan kom jag hem och lagade mat, och här sitter jag. ska nog ut snart eller så blir jag kvar här ;) får se hur det blir. ska se om jag kan måla en tavla ochså ;) hehe

pussss

Kommentarer
Tarja säger:

Åh, hemska minnen från racing i borås... SÅ BOOORING! Men men alla tycker vi olika. :P

2009-04-05 | 21:07:48
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Tjohoj!!

Jasa racing sager du - later spannande ;-) Na men det ar kul nar man far sadana dar flashbacks!

Okej - I'm hooked - vad ar det du skall gora med ljusstaken?? (Och varfor lat det dar snuskigt i mitt huvud...?!) Haha hur som helst

Puss pa daj!

2009-04-06 | 08:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback